СЛОВ`ЯНСЬКА ВЕРСІЯ

   Перші згадки про творчість Михайла Петренка з'явилися ще за його життя.  

Через різні обставини, в різні часи інформація про нього була стислою й не завжди легкодоступною, що й сприяло появі й накопиченню різних описок, помилок і, навіть, фальсифікацій.  

   У 2012 році в рамках проекту «Ідентифікація Петренків» було розпочато документальні дослідження, присвячені життю й творчості Михайла Миколайовича Петренка.

   Звичайно ж, вивчення творчості Михайла Петренка було й залишається основною метою проекту, але, на першому етапі переважно вивчався біографічний аспект Теми. Ця необхідність виникла після виявлення в друкарських виданнях багаточисельнихперекручень і фальсифікацій біографії Поета. Біографія Михайла Петренко виглядала як результат вільної народної творчості, до якої руку прикладали й зовсім некомпетентні любителі самопіару.

   Слід зазначити, що особливу пристрасть в цьому процесі самовираження виявляли деякі слов'янські ентузіасти. Це й зрозуміло: Михайло народився, швидше за все, в Слов'янську, тому йшлося про Земляка.  

   Не дивлячись на те, що за останні роки написано документально обгрунтовану біографію Михайла Петренка й показано повну неспроможність слов'янської версії, деякі місцеві ентузіасти продовжують «піднімати пил» в цій темі, намагаючись віддалити своє фіаско і продовжуючи заводити в оману земляків.

   Намагаючись зробити доступнішими не лише результати документальних проектних досліджень про Михайла Петренка (див. всі статті сайту), але й показати інформаційнийарсенал деяких слов'янських ентузіастів, голослівно заперечующих результати документальних досліджень, в даному розділі розміщуватимуться копії документів і коментарі до них, листування й інше, таке, що має відношення до слов'янської проблеми.

   Матеріали розділу будуть особливо цікаві напередодні двохсотлітнього ювілею Михайла Петренка, тому адресовані до читачів і шанувальників творчості Михайла Петренка, й, перш за все, до земляків-слов`янців.

   Вважаємо, деяким слов'янським авторам згаданої «біографічної плутанини», що нині є живі-здорові, також буде цікаво розібратися в Темі, про яку вони пишуть і пишуть.

------------------------------------

   Археолог І. Абрамов та його таємні записи.

   Проблеми слов'янських ентузіастів, що писали про Михайла Петренка, почалися з хибного прочитання й використання аматорських рукописних текстівмісцевого краєзнавця І. Абрамова. Він, мабуть, колись почав збирати чутки й перекази про Петренків, що багаточисельно проживали в Слов'янську в старі часи. Потім, зустрівши в книзі вірші Поета, йому здалося, що Михайло саме з тих Петренків, про яких він писав.

   Найімовірніше, автор записів просто мав вільний час і записував народний фольклор, навіть не плануючи все це десь друкувати. Поступово, до першого запису додавав інші, конспектуючи літературу й художньо оформлюючи занотоване, він залишив спадщину, що потрапиладо рук деяких невдалих ентузіастів. Тут все й почалося…

(підкреслено місця, що особливо привертають увагу в записах І. Абрамова)  

І. Абрамов. Утопія 1

І. Абрамов. Утопія 2

І. Абрамов. Утопія 3

І. Абрамов. Утопія 4

Використання матеріалів з сайту допускається в статтях, книгах та публікаціях з обов'язковим посиланням на сайт. Всі матеріали сайту можуть використовуватися виключно в некомерційних цілях і не повинні використовуватися для витягання прибутка.